La participació de l’alumnat als centres és possible i necessària
Començo aquestes línies entre la responsabilitat i el somriure. La responsabilitat que em porta a l’atreviment d’escriure so...
Això és meu! I tu? Què comparteixes?
En sortir de l’escola, el Miquel, de 3 anys acabats de fer, va al parc a jugar una estona. La mare li ha portat de casa una bossa amb una...
Frato
La reflexió sobre la pràctica d’aula
Aquest article vol ressaltar la importància que té la reflexió sobre la pràctica com una oportunitat d’aprenentatge ...
Espectáculos-cultura: El poder de la magia
Tots els que avui som aquí hem passat per l’etapa de la infància, i molt probablement la recordem com un temps ple de màgia...
Un amic invisible que enforteix
S'acosten dates per descansar i és un bon moment per tancar el trimestre i l'any de la millor manera possible amb les persones amb qui c...
Els infants es poden divertir als museos
En aquest article, s'hi resumeixen les línies generals que caracteritzen els programes d'educació patrimonial a Europa i la implicació...
Hacer de maestro hoy
Fer de mestre avui és diferent de fer de mestre en un altre temps? Possiblement, en el fons, no; ara bé, en les formes, segur que sí. ...