El musicograma como recurso de notación musical no convencional en musicología
Aprendre a aprendre. Una experiència pràctica i transversal
En aquest article es presenta una proposta que fonamenta el desenvolupament de la competència d’aprendre a aprendre sobre quatre eixos i ...
L’organització d’espais i materials a l’espai de joc
Els espais, els ambients i els materials exerceixen una gran influència en l’aprenentatge dels infants, en la mesura en què promou...
Desenvolupament d’una brúixola rural per assolir l’èxit
L’Austràlia regional, amb un 32% de població, sovint passa per alt en termes d’investigació, planificació i in...
Notícies d’interès
Repensar l’estona de dinar
Com podem fer de l’estona de dinar un moment relaxat en una escola de quatre línies, on tots els nens es queden al menjador? Aquest era e...
Trabenco, ahir i avui
Trabenco significa «TRABajadores EN Cooperativa». El nostre col·legi públic va néixer el curs 1972-1973 en un barri o...
La creativitat com a motor de canvi i transformació a través del joc (1a part)
Els infants utilitzen i creen constantment codis i estils de relació nous que sorgeixen de l’espontaneïtat fresca de la seva madura,...