Linda Hargreaves: “Cal donar temps als infants perquè puguin pensar”
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
Teixint amb el teler també s´aprenen matemàtiques
Teixir amb el teler és una experiència agradable per a infants entre 3 i 6 anys que afavoreix l’assoliment de la noció de n...
Tree-Athlon
Aquest article plasma la realització d’un projecte de treball a l’escola rural anomenat Tree-Athlon, jugant amb la paraula tree (&l...
Repensar la pràctica
L'escola Francesco Tonucci, centre de nova creació situat al barri de Cappont de Lleida, es defineix com un espai que ofereix oportunita...
Espais de trobada 0-6. Què ens ofereixen?
L'oportunitat que representa que les professionals i els professionals que treballem per a l'educació dels infants ens puguem coordinar ...
¿Qué nos pasa cuando oímos hablar del trastorno por déficit de atención e hiperactividad?
Aplicación de un autodiagnóstico pedagógico en el Colegio Sagrat Cor-Diputació
En diferentes momentos, todo centro educativo se plantea preguntas como las siguientes: No siempre se dispone de la información necesari...
Una redacció i un plató de televisió a l’escola
Una redacció i un plató de televisió a l’escola Transformar espais educatius per a noves maneres d’ensenyar i d’apren...