La vaca que va pondre un ou.
La “profesionalización” del alumnado en el aula para un aprendizaje significativo
Necesitad de elaborar y revisar las programaciones
A pesar de dar por supuesto que los docentes actuamos a partir de unas programaciones, existe un debate sobre su necesidad. Y esto es as...
CoSpaces_Edu, el poder dels videojocs al servei de la història
CoSpaces_Edu, el poder dels videojocs al servei de la història La integració d’experiències immersives en l’educació t...
Les dones de l’MCEP: una presència decisiva
La presència femenina en el món de l’educació i en moviments renovadors com la pedagogia Freinet ha estat molt important, e...
Val més prevenir que curar
A partir del plantejament de la dificultat que representava informar tot el claustre i tota l’escola sobre la prevenció de riscos laboral...
El plaer en l’aprenentatge: una visió des de la neurociència
El plaer és un aspecte clau en el procés d’aprenentatge. A nivell de circuits neuronals i de neurotransmissors, la dopamina es rel...
Surar o no surar, aquesta és la qüestió
En aquesta secció presentem fragments breus de diàleg d'aula aparentment simples, però tots ells espontanis i reals. Uns di&agrav...