Aprender a evaluarse: motor de todo aprendizaje
Cuando se empieza a aprender un nuevo conocimiento, es habitual que todos los estudiantes manifiesten los mismos tipos de errores e ideas...
EN LÍNE@: ¿Limitarías las horas que los niños pueden estar en la escuela?
El treball a l'aula amb grups estables de convivència (II)
L’autonomia de centres i la innovació
Davant l’onada de reflexió pedagògica que diversos centres i institucions educatives han encetat per a la millora de l’educa...
Unitat didàctica integrada: Forn solar
A continuació presentem una unitat didàctica integrada que, com a producte final rellevant, proposa la construcció d’un for...
Una productora de cinema a l’escola
La creació de curtmetratges no és una activitat especialment nova a l’entorn educatiu, però mercès als avenço...
L’avaluació en els processos de formació en centres
L’avaluació dels processos de formació del professorat esdevé una tasca complexa que abraça diferents aspectes que v...
Silenci
George Steiner, en la seva conversa amb Ladjali a "Elogio de la transmisión", fa referència al silenci, a la necessitat absoluta del sil...