Cécile Barbeito: «En el currículo se habla de resolver los conflictos, pero los docentes no sa...
Cécile Barbeito: «En el currículo se habla de resolver los conflictos, pero los docentes no saben cómo hacerlo» ¿Có...
Deixeu-nos aprendre!
Comparacions, expectatives, judicis de valor, càstigs, premis, sermons, reforços positius…, accions i actituds de les persones ad...
Per què hi ha poc abandonament escolar al País Basc?
EN LÍNI@: Està en perill l’escola inclusiva?
Les retallades estan perjudicant clarament totes les escoles de l'Estat, tant les públiques com les concertades, i també, en una mesura...
Luis Alberto Branda. Bebiendo en las fuentes del ABP
Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
Sé com ensenyar-te, però… Com aprenc jo?
Pocs docents dubten ja del fet que l’alumnat aprèn millor a través de la interacció i la cooperació. L’aprenen...
L’indicador RONI i la seva adaptació al context català