L’essència emocional
En aquest article d'opinió, Rosa Miralles reflexiona sobre la necessitat de prioritzar el benestar emocional per donar peu als aprene...
El juego infantil: mapa y tesoro
Meritxell Fontanet Moya, Maria Olga Romera Acón Cuando hablamos del juego, las maestras, en las escuelas, tenemos dos retos. Por un lado,...
Karima Grant: «Pressionem els infants perquè siguin preadults»
Canviar els paradigmes d’aprenentatge a l’oest africà és l’ambiciós objectiu d’ImagiNation Afrika, una as...
PARA REDONDEAR
Ahora en serio: juguemos El juego simbólico RUIZ DE VELASCO GÁLVEZ, Á.; ABAD MOLINA, J. Barcelona. Graó, 2011 Manual básico a...
Divina Fumanal, vicepresidenta de l’Associació Down Lleida. «Endavant, fill, amb els teus objec...
(Inter)(Trans)disciplinariedad en formación de maestros
Prou assetjament! Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes... Sabem que hi ha iniciatives que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt d...
«Explica’m un conte cada dia»
Projecte dut a terme entre l’escola infantil i la biblioteca de Sant Lluís (Menorca), destinat a infants de 0 a 3 anys i integrat per dif...