Ainhoa Pujana, una trajectòria professional versàtil: «Les noves generacions ja no treballaran...
Definir la carrera professional de l’Ainhoa no és gens fàcil. Geòloga de formació, va escriure la seva tesi sobre cr...
Què pot demanar l´escola a la inspecció?
En aquest article d'opinió, Jesús Jiménez reflexiona sobre què li pot demanar l'escola a un inspector.
Les xarxes educatives per a la millora: cap a un nou marc comú de qualitat i equitat
El treball en xarxa constitueix una eina molt efectiva per generar coneixement, optimitzar recursos i millorar la qualitat de la interven...
Què em vols, poesia? O de com podem alimentar l’ànima amb paraules
Al col·legi Verdemar, de Santander, s’omplen cada any molts fulls de paper amb poemes i versos. N’hi ha uns que ofereixen ritme i m...
La ceguesa de les notes
Les notes esdevenen un aliat de l’exclusió, la competitivitat i l’individualisme. No tenen raó de ser si no és per es...
Retalls
El Grau a vista de tercer de primaria: un projecte d’aula de ciutadania crítica
Quan parlem de ciutadania crítica i participativa, es considera que la infància en forma part? Presentem una proposta didàctica p...
Maria Apellaniz Garro: «A les empreses els demano que facin un exercici real d’inclusió»
La Maria és educadora social des de fa quinze anys, i en aquest temps s’ha especialitzat en la reinserció de persones amb alguna d...