Acompanyament emocional i tutoria (per a l’alumnat)
El llenguatge de la solució de conflictes
En les relacions estretes, quan convivim amb algú o hi compartim activitats i objectius, els conflictes són gairebé inevitables. ...
Avaluar per a conèixer-se, avaluar per a aprendre
Creieu possible que l’avaluació sigui gratificant fins al punt d’esdevenir una eina d’autoconeixement? Pot l’avaluaci&o...
Es pot aprendre ensenyant?
Els docents, com a professionals de l’ensenyament, hem viscut experiències d’haver après ensenyant. A més, sovint hem...
Josep Maria Esteve, director del Instituto Escuela Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d’Anoia (Bar...
Enterrats en trastos
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Et creus tot el que et diuen?
Al grup classe format per 21 alumnes de tercer de primària de l’escola pública Vicent Gironès Mora, de la població d...
Una experiència d’animació a la lectura amb escolars subsaharians
La lectura és un hàbit que s’adquireix en contextos diferents, i l’àmbit familiar és un dels més signif...