Gestión del aula
ContextoSon las 11:15 de un martes del mes de mayo. Llego al instituto. Voy a observar dos clases de ESO: una de matemáticas de primero ...
Disseny d’itineraris d’aprenentatge a través de les càpsules
Disseny d’itineraris d’aprenentatge a través de les càpsules Alba Castelltort Valls, Esther González de Vicente Les quinze ...
Oído perfecto
Valoramos la app Oído Perfecto; sus principales características y funciones como herramienta didáctica para el entrenamiento auditivo....
«M´ho repeteixes?»
Les professores i els professors ens repetim, expliquem les mateixes coses centenars de vegades, en canvi cada curs és nou. Si sabem què...
Com podem aïllar millor els edificis?
L’article presenta el treball dut a terme amb l’alumnat de cinquè de l’IEA Oriol Martorell, realitzat per intentar donar resp...
El trabajo cooperativo en la pedagogía de proyectos
El treball en equips cooperatius és un tipus d’organització social de l’aula cada cop més emprada a les escoles que t...
La biblioteca escolar és cosa de tothom
L’escola es va proposar remodelar la biblioteca, que havia quedat en desús des de feia temps. S’havia potenciat tenir obres de cons...
Los talleres de empleo
ContextualizaciónLa experiencia que se describe a continuación se enmarca dentro del programa de escuelas taller, casas de oficio y tal...