DIGITRANS, el projecte de digitalització de l'escola Marià Fortuny
DIGITRANS, el projecte de digitalització de l'escola Marià Fortuny Núria Sabaté Vallverdú L’article explica les qua...
Rufino Ferreras: «L’art i el joc són espais de llibertat»
Rufino Ferreras és historiador i pedagog, però el que fa que la seva tasca sigui interessant és que és el responsable actu...
Canvis ministerials
“D’ahir i d’avui”, un projecte d’escola, interdisciplinari, intergeneracional i d’aprenentatge s...
En una societat com la nostra, caracteritzada per una pèrdua de valors socials i una manca de comunicació intergeneracional, és n...
Controlar el temps per a comprendre la vida de la papallona
En aquest article, em proposo mostrar-hi, essencialment, dues coses. Que la vida científica i comunicativa de l'aula adquireix un món c...
Aprenentatge social i emocional
Aprenentatge social i emocional Consigna de l’evidència Tenir present l’estat emocional de l’alumnat abans d’iniciar qual...
El potencial educatiu de la performance
La normalitat
Considerem normal tot allò que ens serveix de norma, tot allò que ens proporciona seguretat perquè es basa en unes regles que det...