Francesc Codina, professor de la UVic. El món que ve
Fa més de trenta anys que es dedica a la formació de mestres i conserva un somriure que sembla que no s'hagi desdibuixat mai en tot aqu...
El treball de recerca al batxillerat: una oportunitat.
El batxillerat ha de servir per adquirir les tècniques i els procediments que facin possible una bona adaptació de læalumnat als estud...
Els temps educatius
Temps per a la família, temps de la família?
És habitual sentir, en converses colloquials però també en conferències i fòrums, expressions com ara: «No tinc temps per als meus ...
Quina incidència té la formació en els centres?: Conclusions.
Un cop descrit el procés seguit pels diferents centres, intentarem posar en relleu algunes idees clau que ens poden ajudar a albirar els...
HEM LLEGIT
La Pinya: Història i reflexions d’un col·lectiu d’autogestió educativa FRANCH, M. (Titu); TORRENT, A. (Tons) (coord.) Barce...
Aprendre a viure
Si ens fonamentem en les necessitats humanes reals, descobrirem tot un món de coses que ens interessen, que voldríem saber.
Els efectes de la formació depenen de nosaltres.
Perquè un projecte avanci, calen tres coses: la primera, tenir una bona idea; la segona, creure-se-la, i la tercera, que hi hagi algú d...