Descobrint l’interrogant
En aquesta sessió, quan els infants de P4 entren a la seva aula es fixen en els cartells que una mestra hi ha penjat recentment i que por...
“Només avui”, un joc que crea vincles
L'actitud interior davant de qualsevol situació de la vida pot marcar una clara diferència entre estar «bé» o estar «incòmode».
Models organitzatius per a l´atenció a la diversitat
El número 4 dels objectius de l’Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible subratlla, entre altres, un antic dret educatiu: «garanti...
De l’escola infantil Turtziozko Eskola HLHI
Entrevista a Antoni Zabala: «Fòrum és troncal per a Graó, des del principi»
Antoni Zabala i Vidiella, president de l’Institut de Recursos i Investigació per a la Formació, entitat que sota la marca Gra&oacu...
Material per a l’alumnat: Comuniquem-nos en positiu: recursos per a exercitar les nostres habilit...
Comunitat professional
Història del Fòrum Europeu d´Administradors de l´Educació (FEAE) de l´Estat espanyol. Una p...
Ja han passat trenta anys des que vaig tenir coneixement, d’una manera una mica peculiar, de l’existència d’una organitzaci&o...