El nostre clima, el nostre entorn, la nostra responsabilitat
Som part del problema, però també som part de la solució. Cal que replantegem el nostre model econòmic i el nostre estil d...
Què se n’ha fet, de l’educació primerenca?
Com representem el món?
La seqüència didàctica que presentem pretén que l’alumnat prengui consciència de les diferents maneres que hi h...
Es comenta a la Xarxa…
Per què algunes coses diem que són «bones»?
Ens trobem en una classe de cicle mitjà. És el tercer any en què els nens i nenes fan filosofia. Topem amb una expressió d...
La pràctica reflexiva en la formació del professorat: l´experiència del CEP d´Eivissa
En aquest article, s’hi presenta l’estratègia dissenyada i posada en pràctica per l’equip d’assessors i assessor...
Els serveis d’una escola per atendre la infància
En aquest article d'opinió, Jaume Funes es pregunta al servei de què ha d'estar l'escola infantil i quins serveis&nb...
Taules de programació: Una llegenda amb sorpresa. Un tomb pel Timbaler del Bruc
Aquesta proposta exposa les característiques metodològiques principals del treball per projectes. Parteix de la motivació inicial...