Va de… joc al 3-6
Del que dic i penso que faig… al que faig en realitat. Del que decidim que farem en equip… al que realment fem. De fer sense pensar&hell...
“D’ahir i d’avui”, un projecte d’escola, interdisciplinari, intergeneracional i d’aprenentatge s...
En una societat com la nostra, caracteritzada per una pèrdua de valors socials i una manca de comunicació intergeneracional, és n...
«L´autonomia dels centres educatius o l´autonomia institucional». La tria de… Carme Armengol...
Formacion en una escuela pequeña
«Entrevista a Joan Carles Mèlich». La tria d’… Agnès Gradaïlla
El plaer en l’aprenentatge: una visió des de la neurociència
El plaer és un aspecte clau en el procés d’aprenentatge. A nivell de circuits neuronals i de neurotransmissors, la dopamina es rel...
Història del Fòrum Europeu d´Administradors de l´Educació (FEAE) de l´Estat espanyol. Una p...
Ja han passat trenta anys des que vaig tenir coneixement, d’una manera una mica peculiar, de l’existència d’una organitzaci&o...
Material per a l’alumnat: La transformació dels patis escolars: Una proposta des de la coeducaci...