Sistema Amara Berri
El sistema Amara Berri es va gestar i consolidar en un centre públic de Sant Sebastià, al País Basc, i es va donar a conèi...
La inclusió de nens i joves “vulnerabilitzats”: un repte per al professorat
El Centro de Profesores y Recursos de Alcañiz (Teruel) y Matemática Vital
El actual Centro de Profesores y Recursos de Alcañiz abrió sus puertas en el año 1984 con la denominación de CEP y su ámbito de actu...
Resolució de conflictes
Els conflictes són inherents a les relacions humanes. La convivència en el si de qualsevol institució formal o informal comporta ...
Amistat en el primer cicle d’educació infantil
Les amistats adquireixen envergadura i qualitat pròpia quan els temps de convivència estan cuidats i són relaxats.
Verano, invierno
El plaer d´aprendre, el valor de l´escola
Adquirir el plaer d’aprendre, de comprendre o d’intuir és l’objectiu més important de l’escola. Ser conscients d...
Llegat pedagògic: vides a l’escola de Riachuelo