L’assemblea a primària: estratègies d’intervenció
En el present article defensem la necessitat de valorar l’assemblea a l’educació primària. Són molts els avantatges d...
La infància, nou producte comercial
Ha començat una cursa entre moltes escoles, escoletes i tota mena d’espais educatius per mostrar la seva feina a les xarxes socials, sobr...
#junt@smillor
La comunicació i la relació amb les famílies constitueix un pilar del procés de transformació i innovació a ...
Unitat didàctica integrada: Forn solar
A continuació presentem una unitat didàctica integrada que, com a producte final rellevant, proposa la construcció d’un for...
Moure´s, jugar, gaudir i aprendre a través del cos
«Divendres és el meu dia lliure!»
--Divendres és el meu dia lliure! --Tant de bo que estigui malalta, així no hauré d’anar a anglès. --He vist n&uacut...
Aprenents autònoms
Les funcions executives i els processos metacognitius són elements fonamentals perquè les nostres alumnes i els nostres alumnes esdeving...
Navegant amb una forta tempesta (part 2)
Aquest text neix de la necessitat de plasmar per escrit reflexions al voltant de com plantegem la tornada a l’escola. La covid-19 continu...