El maltrato a menores y acoso escolar
Els centres docents es poden trobar davant de dos tipus de violència que afecti el seu alumnat: un/a alumne/a que presenta indicis o evid...
L’art com a eina transversal a l’escola
L’article focalitza l’atenció en la defensa de l’educació artística com a eina transversal de treball i de rece...
Sin autocrítica no hay mejora
Per poder millorar cal posar en dubte el que es fa. Des de l'autosuficiència de qui creu que no es pot equivocar i que sempre són els al...
El alumnado en su condición de menor
L’alumnat, jurídicament, té la condició de ser menor d’edat (no ha complert els 18 anys), a excepció dels que ...
¿Qué fue antes, el huevo o la gallina? La dicotomía imposible entre el «saber» y el «saber ...
José Blas García Pérez Maestro y profesor asociado a la Universidad de Murcia Twitter: http://twitter.com/jblasgarcia Blog http://jbla...
Currículo inclusivo
Currículo inclusivo Coral Elizondo Carmona Maestra y psicóloga educativa Orientadora del EOEIP número 4. Zaragoza. Blog Mon petit coin ...
Superar les bretxes digitals
Superar les bretxes digitals Reptes, oportunitats i propostes des de la mirada de l’aprenentatge híbrid Miquel Àngel Prats i Ferná...
Qüestionar les matemàtiques per qüestionar el món
Qüestionar les matemàtiques per qüestionar el món Marianna Bosch Casabò El que es proposa en aquest article com a principi pe...