L’autonomia dels centres educatius o l’autonomia institucional. Segona part
L’autonomia institucional, entesa com la capacitat de prendre decisions en els centres educatius, continua sent un tema d’interès. ...
A propòsit d’escriure i de descriure
Hi ha diverses categories de descripcions: de personatges, d’objectes i de llocs. Descriure els personatges ajuda a aconseguir que el tex...
LOMLOE: Cambios, desafíos y oportunidades para la educación secundaria
Pilar Pérez Esteve Coedco. Conocimiento Educación Comunicación Este artículo avanza algunas respuestas a preguntas que en secundar...
Ep! MRPAE: creciendo juntas con la renovación pedagógica
Júlia Bardera i Reig, Pilar Yglesias Vicens En el verano de 2015 se celebró el Congreso de Educación Pública «La escuela habla», co...
Posibilidades de YouTube para la enseñanza de la lengua oral
Posibilidades de YouTube para la enseñanza de la lengua oral Pilar Núñez Delgado, Rafael Madueño Canales Radio School Solano TV es...
Què ens diu la investigació científica?
Què és el trauma per adversitat en la infància primerenca?
Què és el trauma per adversitat en la infància primerenca? Mercedes Moya Herrero, María Martín Titos, Pilar González Mor...
Autonomia de centres: reptes i oportunitats dels últims temps