Lleida: espais que eduquen, patis per a tothom
Un projecte col·laboratiu de transformació educativa de patis Comissió promotora del projecte Espais que eduquen, patis per a tothom* P...
El disseny de l’avaluació interna dels centres
L’avaluació interna del centre educatiu és un repte complex per a l’escola o l’institut que es planteja dur-la a terme...
Restos con historia
L’escola Ítaca de Manresa es defineix com una escola acollidora, que respecta la identitat personal i la diversitat de cadascú, ob...
Notícies d’interès
Dinamización del espacio ecopedagógico del centro
Claves y compromisos para una buena dinamización de equipos de centro
Claves y compromisos para una buena dinamización de equipos de centro Marta González de Eiris La dirección de un centro no es tarea f&#...
Llegim i divertim-nos plegats
El programa LECXIT-Lectura per a l’èxit educatiu té com a objectiu millorar la comprensió lectora dels infants per tal que ...
Frato