La imaginació té cara i ulls.
La retroacció en els aprenentatges: evidències neuroeducatives
La retroacció, especialment quan es realitza entre iguals, activa l’anomenat cervell social, que inclou diverses àrees del cervell...
27 llunes i una pandèmia després
Iraide Ortiz San Vicente Escola pública d’Urduña (Biscaia) Ivan Tellaetxe Ulesi Caminant permacultor. Delika (Àlaba) Renaturalitz...
Les aromes de l´hort escolar i l´Agenda 2030
Les aromes de l’hort escolar i l’Agenda 2030 Antonio José Morales Hernández, Equip docent de 3r y 4t d’Educació Prim&...
La bona escola és l’escola que cuida
Famílies lectores, un projecte per #leerjuntos
Els primers anys d’una «persona lectora» són determinants. L’aliança entre escola i família és imp...
La qualitat educativa depèn de la nostra «motxilla» com a docents?
L'ensenyament per competències i la complexitat de la societat condiciona, cada vegada més, la nostra pràctica educativa. Entre altres...