Grans i petits
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Experiència de suport entre iguals duta a terme des de 1994, en el transcurs de la qual l...
Quins han de ser els requisits mínims de l´etapa 0-6?
Després de l’experiència viscuda arran de l’emergència sanitària provocada pel covid-19 que ha obligat a tanca...
L’art com a vehicle per treballar les emocions
Aquest projecte té com a objectiu principal treballar el sentit de pertinença de grup i les emocions a través de diferents ...
Alumnos competentes requieren contextos grupales ricos
La crisi / estafa econòmica
Innovar a primària (6-12): Montessori?
Innovar a primària (6-12): Montessori? Daniel Cañigueral Viñals La paraula Montessori és molt coneguda i a cadascú li evoca d...
Polítiques educatives per a la millora de l’èxit educatiu: el cas de Portugal1
Pensamos más y acertamos. Respuestas saludables
Pensamos más y acertamos. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan. Queremos disfrutar del trabajo y podemos mejorar, ta...