Autonomia escolar en temps de crisi
«Lágrimas Negras»: de proceso educativo a pieza de museo
«Lágrimas Negras»: de proceso educativo a pieza de museo María Paczkowski Reloba Instituto Martí Pous. Barcelona Facultad de ...
Grans i petits
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Experiència de suport entre iguals duta a terme des de 1994, en el transcurs de la qual l...
Quins han de ser els requisits mínims de l´etapa 0-6?
Després de l’experiència viscuda arran de l’emergència sanitària provocada pel covid-19 que ha obligat a tanca...
L’art com a vehicle per treballar les emocions
Aquest projecte té com a objectiu principal treballar el sentit de pertinença de grup i les emocions a través de diferents ...
Alumnos competentes requieren contextos grupales ricos
La crisi / estafa econòmica
Innovar a primària (6-12): Montessori?
Innovar a primària (6-12): Montessori? Daniel Cañigueral Viñals La paraula Montessori és molt coneguda i a cadascú li evoca d...