Paulo Freire: L’alfabetització com a lectura del món: una aposta radical per a la pedagogia críti...
Llegir no és dir una lletra després d’una altra. Escriure tampoc és un acte mecànic. Una acció i l’altra són...
Dins la seva mirada
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar en una situació nova, al...
Cervell, cor… Acció!
Al CEIP Pasico Campillo, de Lorca (Múrcia), hem creat un projecte meravellós, els resultats del qual arriben més enllà de ...
La finalitat de l’educació escolar avui: formar aprenents competents
A la societat de la informació, l’escola ha d’orientar els esforços a formar alumnes competents que siguin capaços de...
Tenir drets
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
El aprendizaje servicio, una propuesta innovadora para trabajar con la comunidad
Notícies d’interès
En líne@: Los intercambios lingüísticos en la ESO y en bachillerato