Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico
Repensar els temps educatius
En ple procés de redefinició del sentit de l’aprenentatge avui, les agendes educatives de molts països han incorporat la nece...
Contenido del producto 295157
Aprenentatges emergents de tres experiències de gestió escolar en pandèmia
Presentem en aquest Bloc el resultat d’un procés de reflexió col·lectiva de tres direccions de centre, després de gaireb...
Aprendizaje-servicio 100%, una propuesta para que un centro al completo trabaje el ApS
Aprendizaje-servicio 100%, una propuesta para que un centro al completo trabaje el ApS El CEIP Malala de Mairena del Aljarafe tiene como ...
Reptes organitzatius de la formació professional per a l’atenció als nous perfils d’alumnat
Més comunitat educativa per prevenir la intolerància
El repte de les comunitats educatives passa per constituir espais docents oberts a l’entorn social, al mateix temps d’aconseguir que sigu...
Els centres educatius com a organitzacions saludables