Cuidemos el claustro, juguemos
Anàlisi de projectes entre escola i famílies
Anàlisi de projectes entre escola i famílies Diagnosticar la sistemàtica en la gestió participativa d’un projecte és el...
Mendigoiti, una mirada de Escuela Viva y Activa en primaria en el marco normativo de la LOMLOE
Ane Arribillaga Sagastibeltza David Castrillo Álvarez Colegio Público Mendigoiti. Pamplona Las evidencias nos muestran la importancia del...
Educar amb el compromís social i la perspectiva de gènere
En aquest article s’hi exposa com a idea central la necessitat de realitzar un canvi educatiu que giri al voltant d’una educació pe...
Autonomia de centres, reptes i oportunitats dels darrers temps
Els conceptes autonomia de centres i retiments de comptes sempre han anat indissolublement units. No es pot concebre, des de la responsab...
L’escola tradicional i l’escola transformadora
Des de la seva experiència pràctica, l’autora i l’autor ens presenten una reflexió sobre alguns elements que consider...
Dubtar o no dubtar, vet aquí la qüestió
Cicle mitjà. Grup interessant i reflexiu segons la mestra. Quan entro a l’aula, ja iniciada la classe, estan fent un exercici del manual ...
Al capdavall, ens mou l’emoció
Les emocions predisposen a l’acció. L’emoció és el que ens mou i ens commou. Les aportacions de la neurociènci...