La magnitud de la tragedia
La magnitud de la tragedia Perspectivas de colapso socioecológico Pablo Alonso López Jorge Riechmann Fernández Departamento de Filosof&...
TROBADESCONVOCATÒRIES
TROBADES INTED 2023 València, 6-8 de març de 2023 INTED funciona des de fa 16 anys i és una conferència educativa mundial reconegu...
Cooperar para transformar
Cooperar para transformar La construcción colectiva de alternativas Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. ...
Eclipsi
En el present article, s’hi descriu una experiència d’aula basada en l’aplicació del mètode científic a ...
Júlia Petit: «Les entitats de lleure hem de situar els infants i el jovent al centre i acompany...
La calor ja és aquí i amb ella ha arribat també el desconfinament. És el moment, doncs, de les entitats de lleure, sobre l...
Hem llegit: Atreveix-te!
HEM LLEGIT Atreveix-te! DOMÈNECH I FRANCESCH, J. Barcelona. Graó, 2021 Atreveix-te! és el missatge que Joan Domènech, militant de ...
De què parlem, d’inclusió o d’escola inclusiva? Un esbós de l´estat de la qüestió
La coeducació com a pràctica espacial
Els patis de les escoles poden considerar-se el primer espai públic de la infància. La seva configuració i les relacions que hi t...