Sobre la qualitat dels projectes de gestió i com s’avaluen.
L'educació infantil està enfrontada a una situació ambigua en els darrers temps. D'una banda, està experimentant un creixement sostin...
L'autoestima com a nexe de grup
L’autoestima com a nexe de grup Raquel Sanchis Lirón Les emocions formen part de la nostra vida. Tot i això, durant molt de temps han ...
Legado pedagógico: vidas en la escuela de Riachuelo
Protocols d’actuació i procediments en centres d’educació infantil del Consorci Haurreskolak....
Aquest article pretén informar sobre els instruments de gestió que hem creat en el consorci Haurreskolak del País Basc per facilitar l...
El portafolio como vehículo para el desarrollo profesional en red
Los diversos componentes de la red procedemos de institutos ubicados en diferentes zonas de Cataluña con realidades distintas. Realizamo...
Qüestionari sobre expectatives i satisfacció de les famílies de les escoles bressol de Barcelona.
En el marc del creixement de la xarxa de les escoles bressol de l'Ajuntament de Barcelona, durant el curs 2006-2007, ens proposàrem con...
Dos experiencias sobre el uso del portafolio
Uno de los objetivos generales que enmarcan las líneas del trabajo pedagógico en el instituto IES Celestí Bellera de Granollers, en la...
Per arrodonir.