Com recuperar el temps per aprendre quan l’alumne és el subjecte?
Aquest curs, et proposem tractar el desenvolupament competencial des d’una mirada personalitzada de l’aprenentatge. Comencem amb aquest a...
Que no se evapore la innovación
Está a punto de terminar el año, se aproximan las vacaciones de Navidad y ya huele a turrones y mazapán. En educación llevamos cuatro...
Nuevos retos, renovadas incertidumbres. Respuestas saludables
Nuevos retos, renovadas incertidumbres. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan, queremos disfrutar del trabajo y podem...
La planificació centrada en la persona
El nou paradigma de l’educació inclusiva ens obliga a realitzar un canvi de mirada deixant enrere models centrats en els dèficits ...
Projectes que transformen l’entorn i la comunitat
L’aprenentatge servei es caracteritza per la seva capacitat transformadora, no només en referència als seus participants, sin&oacu...
Evidències per a l’estudi de les fases del cicle de l’aigua
En aquest article es descriu l’experiència duta a terme amb una colla de nenes i nens de primer d’educació primària, ...
[Re]Pensar i organitzar la tutoria per a un pràcticum professionalitzador en la formació de mes...
La formació incial de mestres es caracteritza pel seu tarannà professionalitzador. A més dels coneixements sorgits de la recerca,...
Dret a decidir… també a l’escola? Una reflexió al voltant de la veu de pares i mares en el sist...