La forma i el fons ideològic de la LOMCE
Recuperant l’alè: famílies en procés de desacceleració.
A partir de l'observació dels nostres fills i filles petits, han sorgit moltes preguntes i algunes reflexions que ens han portat a repen...
Marina Marroquí: «Cal deixar de demonitzar l’adolescència. L’educació en igualtat no s’...
Marina Marroquí: «Cal deixar de demonitzar l’adolescència. L’educació en igualtat no s’ha inoculat de manera rea...
Entrevista a Chris Brown, reconegut expert internacional en pràctiques educatives informades per l’evidència
Humor
La SINS Cardener
A la Secció d’Institut Cardener (SINS Cardener) , creada oficialment l’any 2012, pensem que innovar és una necessitat i no u...
On aprenem realment avui?
La realitat socioeducativa que estem vivint comporta la necessitat de reflexionar entorn de les dimensions espaciotemporals en què es pro...
Per una pedagogia del cargol
A continuació, presentem una proposta educativa on s'exposen estratègies didàctiques per a la ralentització, que, de manera metafòri...