Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat també ho poden fer gairebé tot; simpleme...
Una mirada atenta a l’educació visual i plàstica
L’educació visual i plàstica és un espai ple de possibilitats, però no només per fer, sinó també...
Indicadors de qualitat: una eina per avaluar i millorar el funcionament de les escoles bressol.
Després del creixement que hi ha hagut en els darrers anys de l'oferta educativa de les primeres edats, cal que ens plantegem si ho fem ...
Agressivitat infantil, un acompanyament des de la psicomotricitat
Superando lejanías identitarias entre escuelas cercanas
Sobre la qualitat dels projectes de gestió i com s’avaluen.
L'educació infantil està enfrontada a una situació ambigua en els darrers temps. D'una banda, està experimentant un creixement sostin...
L'autoestima com a nexe de grup
L’autoestima com a nexe de grup Raquel Sanchis Lirón Les emocions formen part de la nostra vida. Tot i això, durant molt de temps han ...
Legado pedagógico: vidas en la escuela de Riachuelo