Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
Les paraules volen, l’escrit roman
L’escriptura creativa ofereix l’oportunitat d’inventar i de sorprendre les altres persones amb relats imaginats. La invenció ...
No etiquetar, sinó conèixer
Classificar una criatura en funció de les capacitats o del caràcter que mostra provoca efectes en la construcció de la seva ident...
El FEAEC al Congrés de Ciutats Educadores
Cinema a l’aula
Segons Esther Gispert (2008): «Una imatge no és mai un món, sinó una imatge del món». Aquesta autora ens parla...
Pensar en gran: somiar horitzons utòpics i treballar en coses concretes per anar-los aconseguint
Pensar en gran: somiar horitzons utòpics i treballar en coses concretes per anar-los aconseguint Sabem que hi ha coses que funcionen, vol...
Bienvenidas y bienvenidos a la adolescencia
Bienvenidas y bienvenidos a la adolescencia Para la mayoría, el verano ha servido de transición. Dejaron en junio una parte singular de s...
La gent canvia?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...