L’ús de mòbils a l’institut
Hem de permetre els mòbils a l’aula, limitar-ne l’ús o prohibir-los? En un exercici de reflexió, alumnat i professora...
La veu de les famílies amb infants classificats amb NESE/NEE
La veu de les famílies amb infants classificats amb NESE/NEE Les famílies amb infants amb afectacions importants i a qui se’ls ha diag...
Per saber-ne més sobre el canvi climàtic
En el present article recollim una sèrie de recursos útils per al professorat que es vol iniciar en el coneixement del canvi climà...
Lo que mi canción favorita dice de mí
El juego del calamar
El juego del calamar Esta serie ha impactado en nuestra sociedad y en nuestro día a día este otoño, y como no podía ser de otra ma...
La planificació centrada en la persona
El nou paradigma de l’educació inclusiva ens obliga a realitzar un canvi de mirada deixant enrere models centrats en els dèficits ...
Biblioteca de Aula: Lumino city
BIBLIOTECA DE AULA Lumino City www.luminocitygame.com A pesar de tener una apariencia de cuento infantil, la propuesta de esta historia e...
Escenaris nous, aprenentatges nous i, per descomptat, formació nova del professorat