Itineraris d’ensenyament de les matemàtiques a l’educació primària
Es presenta una visió de l’ensenyament de les matemàtiques a l’educació primària a partir d’itinera...
Ritmo en las aulas
Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
Transformació del pati amb perspectiva de gènere
L’escola Jaume Salvatella participa en el projecte Empatitzem, promogut per l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet amb la col·lab...
Las tabletas digitales en el aula
GALIA, projecte d'aplicacions mòbils amb una residència per a la gent gran
GALIA, projecte d’aplicacions mòbils amb una residència per a la gent gran L’Escola Lavínia de Barcelona ha incorporat dins...
Bee-bot per a l’aprenentatge de la numeració
Al llarg dels darrers anys s’ha introduït la robòtica com a recurs per ensenyar continguts relacionats amb les matemàtiques i...
La pega és que han après a fer d’alumnes!
En aquest article d'opinió, Juli Palou reflexiona sobre el rol de l'alumnat al llarg del seu recorregut als centres educatius i la necess...