Inclusió a l´ESO. Alguns escenaris possibles
Aprendre a treballar en equip
En aquest article, després de fer una referència breu al procés de formació realitzat al centre sobre el Programa CA/AC (&...
Els meus seguidors a Instagram llegeixen
Què podem fer perquè les adolescències siguin més «llibresques»? Les novetats lectores adolescents són ...
Parlar, escoltar, llegir, escriure i gaudir: el treball per racons a classe
Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa mitjançant el treball per racons comporta que el professorat hagi de dissenya...
Com fer un préssec amb fang
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
«Absorció de l´aigua». Una mateixa activitat d´indagació des de P5 fins a sisè de primària
«Absorció de l’aigua» és una nova proposta didàctica fonamentada en la metodologia de l’aprenentatge basa...
Más allá de la educación emocional: la esencia está en el corazón
Más allá de la educación emocional: la esencia está en el corazón Carles Parellada Enrich Maestro, psicomotricista y terapeut...
L’aprenentatge informal i la pedagogia dels canvis de fase