[Re]Pensar i organitzar la tutoria per a un pràcticum professionalitzador en la formació de mes...
La formació incial de mestres es caracteritza pel seu tarannà professionalitzador. A més dels coneixements sorgits de la recerca,...
Fem història!
Fem història! és un projecte de col·laboració entre escola i museu que està obert a aquells centres que vulguin rea...
Inclusió a l´ESO. Alguns escenaris possibles
Aprendre a treballar en equip
En aquest article, després de fer una referència breu al procés de formació realitzat al centre sobre el Programa CA/AC (&...
Els meus seguidors a Instagram llegeixen
Què podem fer perquè les adolescències siguin més «llibresques»? Les novetats lectores adolescents són ...
Parlar, escoltar, llegir, escriure i gaudir: el treball per racons a classe
Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa mitjançant el treball per racons comporta que el professorat hagi de dissenya...
Com fer un préssec amb fang
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
«Absorció de l´aigua». Una mateixa activitat d´indagació des de P5 fins a sisè de primària
«Absorció de l’aigua» és una nova proposta didàctica fonamentada en la metodologia de l’aprenentatge basa...