Kepa Juaristi: «Al CEIP Artatse HLHI intentem construir des de l’educació amb majúscules».
Conversar amb Kepa Juaristi és parlar sobre el CEIP Artatse HLHI. I és que aquest jove de 37 anys està molt orgullós del c...
Educant per a la diversitat a través del conte
En el present article, s’hi exposen una sèrie d’experiències que, vertebrades al voltant del conte clàssic, amb el su...
L’aprenent mitjà
Algú ha vist alguna vegada un aprenent mitjà? Podries definir l’aprenent mitjà? La «normalització» &eacu...
Una experiència per a la presa de decisions
En el marc del seminari de caps d’estudi de les escoles públiques de Sabadell i Sant Quize del Vallès, i amb la coordinació...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge cooperatiu i processos d'indagació col·laborativa. L...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge cooperatiu L’aprenentatge entre iguals: més aprenentatge i més cohesió! El canvi en l&...
Agricultura i canvi climàtic: Repensem el sistema alimentari
Agricultura i canvi climàtic Repensem el sistema alimentari Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de repla...
Conscienciar en ecologia. La tasca del docent en ciències socials
En aquest article d'opinió, José Antonio Mérida Donoso reflexiona sobre el fet que l'educador s'ha d'implicar...
Treballar la convivència en els centres educatius
L’educació en i per a la convivència ha deixat de ser una prioritat per a l’Administració educativa. El treball en po...