La LOMLOE a anàlisi: propostes per orientar el debat curricular
Pilar Grau Vendrell: «Aquesta situació de pandèmia ens ha mostrat que les ràtios actuals d´a...
Ja hem passat l’estiu i les circumstàncies actuals continuen sent tan desconcertants com abans. Ara tot gira entorn de l’excepciona...
El fet de compartir «sap» millor!
L’estructura del seguiment de l’alumnat ens permet recollir, analitzar i valorar el procés de cada escolar i ens facilita elaborar ...
Escoles en xarxa: la xarxa WieNGS d’escoles saludables de la ciutat de Viena
La importància de l’escola en la promoció de la salut i el desenvolupament de les futures generacions és una obvietat. L&rs...
No hi ha cap èxit individual
Ens sentim sols per afrontar els grans reptes de l’educació i tendim a pensar: «Seré capaç de sortir-me’n?&raqu...
La nostra participació també compta a l´escola
La nostra acció educativa se centra en cada escolar i volem que els infants siguin protagonistes del seu procés d’aprenentatge, pe...
Entrevista amb Joan Carles Burriel i Agustí Boixeda, INEF Catalunya
Joan Carles Burriel va ser director de l’INEF de Catalunya durant els períodes 1992-1996 i 2000-2004. És llicenciat en Pedagogia, ...
La construcció del projecte de vida
La construcció del projecte de vida Acompanyant l’alumnat al llarg de totes les etapes educatives Asunción Blau Amorós, Elena Cog...