El dilema de integrar o prohibir los móviles en clase
Llenguatge computacional: una altra forma de comunicar-se i connectar aprenentatges
Llenguatge computacional: una altra forma de comunicar-se i connectar aprenentatges Incorporar un nou llenguatge a educació primària, en ...
Puerta abierta al valor, a los valores de la educación pública
Puerta abierta al valor, a los valores de la educación pública El concepto de escuela pública se ha ido definiendo y redefiniendo en nu...
El nostre clima, el nostre entorn, la nostra responsabilitat
Som part del problema, però també som part de la solució. Cal que replantegem el nostre model econòmic i el nostre estil d...
Més enllà de l´observació profètica
Si reduïm l’observació a l’aplicació d’unes tècniques, d’uns instruments i d’uns ítems ...
La intel·ligència emocional en una aula de primària: una experiència educativa
El mensaje virtual: en busca del autor
Per què algunes coses diem que són «bones»?
Ens trobem en una classe de cicle mitjà. És el tercer any en què els nens i nenes fan filosofia. Topem amb una expressió d...