L´alumnat amb «problemes de conducta»
Aquest article ens vol fer reflexionar sobre les experiències i les situacions que vivim diàriament a l’escola relacionades amb el...
L’escola del segle xxi
Ens trobem en ple canvi de paradigma que ens planteja una nova manera d’ensenyar i d’aprendre i també de planificar per a un futur ...
Què t’agradaria aprendre?
En aquest article, s’hi descriu una experiència que té com a finalitat desenvolupar itineraris personalitzats d’aprenentatge...
Opinió de Pilar Pérez
Mapas animados en el aula con Tripline
Trencar el tabú de la lentitud
El moviment Slow (slow food, slow cities, slow sex i ara slow education, l'educació lenta) creix des de fa vint anys a un ritme imparabl...
La narración del viaje en un aula de acogida
Contexto y presentación de la experienciaEl Instituto Bernat Metge, situado en Sant Martí de Provengals (barrio de carácter metropolit...
Educar para crear
En las últimas décadas la forma en que niños y adolescentes se comunican y acceden a la información ha cambiado profundamente. La pre...