La SINS Cardener
A la Secció d’Institut Cardener (SINS Cardener) , creada oficialment l’any 2012, pensem que innovar és una necessitat i no u...
On aprenem realment avui?
La realitat socioeducativa que estem vivint comporta la necessitat de reflexionar entorn de les dimensions espaciotemporals en què es pro...
El programa TEI: tutoria entre iguals
La convivència als centres de primària i secundària, i concretament l’assetjament escolar, és actualment un dels tem...
Formación de padres y madres
Per una pedagogia del cargol
A continuació, presentem una proposta educativa on s'exposen estratègies didàctiques per a la ralentització, que, de manera metafòri...
Joan Vaello. Autor de Cómo dar clase a los que no quieren
Había una vez un empresario que quería contratar un disyóquey para mejorar su sala. Se presentaron dos candidatos. El primero entró y...
Una experiencia de aprendizaje servicio frente al fracaso escolar en la Fundación Tomillo
En la India, en una de las paredes de la casa donde vivió Gandhi, cuelga un texto enmarcado que dice: Un voluntario es alguien que sirve...
RECOMENDACIONES DE BIBLIOMEDIA
El maravilloso país de los snergs WYKE-SMITH, E.A.; COSSANTELI, V. (trad.); CASTRILLÓN, M. (il.) Barcelona. La Galera, 2021 La obra cuent...