De l´escola a l´entorn
Des que, l’any 1996, va aparèixer per primer cop el llibre de Francesco Tonucci La ciutat dels infants, són moltes les iniciatives...
Recursos per a la práctica: Ciències socials a l’educació infantil
No existeix un concepte d’avaluació únic
Capses i capsetes
En aquest article, s'hi tracta una part important de la geometria amb uns materials que normalment acaben al contenidor de paper. Com que...
L’alfabetització: Un dret per a tothom
Aquest escrit tracta sobre l'experiència educativa del programa «Parlem-ne», promogut pel Consell Comarcal de l'Alt Penedès i centrat...
La veu de les famílies amb infants classificats amb NESE/NEE
La veu de les famílies amb infants classificats amb NESE/NEE Les famílies amb infants amb afectacions importants i a qui se’ls ha diag...
Confinando derechos. De la infancia sin escuela a la desescolarización de la infancia
Confinando derechos De la infancia sin escuela a la desescolarización de la infancia Jaume Funes Psicólogo y educador No tenemos escuelas...
PonteVan: la FP en la calle
PonteVan: la FP en la calle Proyectos de innovación como instrumento de trabajo en el aula Ricardo Fernández Guerra Incorporar proyectos ...