Amb bona energia
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Parlar, escoltar, llegir, escriure i gaudir: el treball per racons a classe
Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa mitjançant el treball per racons comporta que el professorat hagi de dissenya...
El coaching va a l´escola infantil
Entre les possibles aplicacions del coaching educatiu a l’etapa d’infantil, hi ha els processos d’intervenció amb docents, pa...
La complejidad sintáctica en los textos escolares
Carmen Serrano, directora de l’IES Heliche de Sevilla. «De la pissarra al despatx»
«Vaig començar en la direcció... i ja han passat nou anys. Aquesta és una tasca molt diferent a la de l'aula, però t...
Dos implants coclears a l’aula
Davant alumnes amb necessitats educatives especials és necessària una resposta ràpida i efectiva per part del sistema educatiu, per ga...
L’efecte persistent de les cebes. Sobre la lectura de la premsa a l’aula
Una de les funcions de l'escola és ajudar l'infant a conèixer els pensaments i les pautes de comportament que ens fan més sociables, m...
Recomanacions de Bibliomèdia: El nou
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA El nou ALMOND, D. Barcelona. Animallibres, 2021 Tenim un nou llibre de David Almond, l’autor que tant ens va...