Noemí Font: «La inclusión empieza cuando entendemos que las personas con discapacidad pueden h...
Noemí Font: «La inclusión empieza cuando entendemos que las personas con discapacidad pueden hacerlo casi todo, con adaptaciones» ...
Una trayectoria para favorecer el razonamiento espacial en educación infantil
Una trayectoria para favorecer el razonamiento espacial en educación infantil Estefanía Espina de la Cruz María Luisa Novo Martín ...
Que la innovació no s’evapori
L’any és a punt d’acabar-se, les vacances de Nadal ja són més a prop i ja fa olor de torrons i de massapà. A Educaci&#...
Es solo…
La col·laboració de l´escola en la formació inicial de mestres d´infantil: un repte pendent,...
Una de les competències que s’exigeixen als futurs docents d’infantil és la de treballar en coordinació amb altres pr...
Orientacions per al professorat i material per a l’alumnat: Parlar, escoltar, llegir, escriure i ...
Identificar les emocions a l’escola bressol: «Avui estic contenta»
Per educar els infants, cal donar lloc a l’expressió de les emocions, atès que són la base afectiva dels éssers huma...
Un texto, un buen texto, un texto mejor: los adjetivos y la calidad de los textos