L’escola com a espai de coneixement: El paper de la reflexió, dels equips i de la formació perm...
Podríem imaginar l'escola com un territori intelligent i ens podríem preguntar: «Com es governa l'escola des del punt de vista del seu...
Respiració i moviment: No esperis a sortir de classe per recuperar la serenitat
La respiració i el moviment són dues eines excellents per accedir als estats emocionals que desitgem assolir --des de la calma fins a l...
Rastrejant per la xarxa… Utopedia #7
RASTREJANT PER LA XARXA Novetat a Utopedia! Episodi #7: Bien de Escuela En aquest episodi l’equip d’Utopedia es trasllada a l’IES Bo...
Hacer de la comunicación un acto de convivencia
Hacer de la comunicación un acto de convivencia Juli Palou Sangrà Montserrat Fons Esteve Universidad de Barcelona. Grupo de investigaci&#...
La centralidad de la zona de desarrollo próximo (ZDP)
La centralidad de la zona de desarrollo próximo (ZDP) CONSIGNA DE LA EVIDENCIA El aprendizaje solo resulta de una enseñanza dirigida al n...
La recomanació de…
Àngels S. Amorós Professora a l’Escola Oficial d’Idiomes d’Elx (Alacant. País Valencià) magelsa2@gmail.com QU...
Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global
Competencia global y ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global Carme Panc...
Automatizar las tablas de multiplicar
Automatizar las tablas de multiplicar Un propósito que va más allá de 3.o de primaria Albert Vilalta Riera Cecilia Calvo Pesce Eudald C...