Experiencias comunitarias para la puesta en valor del patrimonio local
Experiencias comunitarias para la puesta en valor del patrimonio local Iván García García, Xulia Marqués Valea Presentamos dos ini...
Paulo Freire: L’alfabetització com a lectura del món: una aposta radical per a la pedagogia críti...
Llegir no és dir una lletra després d’una altra. Escriure tampoc és un acte mecànic. Una acció i l’altra són...
Davant del repte d’aquest curs escolar… posarem el focus en…
La finalitat de l’educació escolar avui: formar aprenents competents
A la societat de la informació, l’escola ha d’orientar els esforços a formar alumnes competents que siguin capaços de...
Per una pedagogia de la trobada
Les trobades cara a cara són aquelles situacions d’interacció en les quals la persona adulta es dirigeix a un únic interloc...
Tenir drets
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Banksy a l’aula
De la bretolada a la contracultura i, d’aquí, a la cultura. L’art només necessita temps per esdevenir un ensenyament cl&agra...
Família i escola, dues realitats vinculades en una aula cooperativa
En coherència amb un plantejament inclusiu, cooperatiu i sistèmic de l’educació, les famílies han de formar part de ...