Aprender a evaluarse: motor de todo aprendizaje
Cuando se empieza a aprender un nuevo conocimiento, es habitual que todos los estudiantes manifiesten los mismos tipos de errores e ideas...
Mendigoiti, una mirada de Escuela Viva y Activa en primaria en el marco normativo de la LOMLOE
Ane Arribillaga Sagastibeltza David Castrillo Álvarez Colegio Público Mendigoiti. Pamplona Las evidencias nos muestran la importancia del...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Utopedia: la comunitat dels llibres. Trobades
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Com és la teva família? MARTÍ, M.; TUKI (il·l.) Sevilla. Babidi-Bú, 2021 En una societat on...
Transformarte, te quiero en colores
Transformarte, te quiero en colores Mayalen Piqueras Calero Este proyecto nace del deseo de aunar la conciencia ecológica y el arte en pr...
«Educació a l’hora» i secundària obligatòria
Podem utilitzar el temps com una eina de transformació al servei de l’educació? Els horaris acadèmics poden ser un instrume...
Dret 0: amb veu i vot
El dret 0 no està inclòs en la Convenció sobre els Drets de l’Infant, però en canvi s’hi reconeix les criature...
Unitat didàctica integrada: Forn solar
A continuació presentem una unitat didàctica integrada que, com a producte final rellevant, proposa la construcció d’un for...
Nena amb vaixell
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...