Camins escolars: cap a una aula de natura inclusiva
Possibilitar la presència de tot el grup classe en activitats de senderisme escolar tot aprenent i caminant junts és el repte que us pro...
Arizmendi, pedagogía de la confianza y arquitectura
L'evidència en la pràctica: L'educació artística promou aprenentatges significatius. Com ens ...
L'evidència a la pràctica Com ens expressem artísticament? Ens emocionem a partir dels sentits Evidència aplicada L’expressió a...
La renaturalització: el començament del procés regeneratiu de centre
Maria Laura del Tento Arquitecta i dissenyadora en permacultura. Barcelona Tota la problemàtica relacionada amb l’allunyament dels éss...
El valor educatiu de l’esport paralímpic en el currículum d’educació física
Aquest article analitza el valor educatiu i sensibilitzador de l’esport paralímpic per a tot l’alumnat, independentment de si t&eac...
Ludifica la teva classe amb @MyClassGame
Ludifica la teva classe amb @MyClassGame @MyClassGame és una eina digital de codi obert i gratuïta que permet que els docents de qualsevo...
Cuando diseño y pedagogía van de la mano
Aquests últims anys hem apostat per una millora pedagògica centrada en l’alumnat i per oferir un aprenentatge significatiu. Creiem...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...