Poders delegats
La Declaració dels Drets de la Infància, publicada l’any 1990, està basada en quatre principis fonamentals, un dels quals &...
Instituts escola: una rara avis plena d’oportunitats
Els centres públics amb alumnat d’educació infantil, primària i secundària són una gran minoria, però ...
Portafolis literari: poesia creada pels infants
Portafolis literari: poesia creada pels infants Débora Rascón Estébanez Aquest article descriu una experiència d’escriptura creativ...
Inteligencia artificial para conocer nuestro patrimonio
El projecte que presentem pretén acostar el nostre alumnat a les seves arrels, al seu patrimoni material i immaterial. Per aconseguir-ho ...
Allotjar en la incertesa
On habita l’escola? Et proposem construir una memòria pedagògica que ens convoqui a pensar-nos, a desconstruir discursos, sup&ogra...
Material per a l’alumnat: Infants cuidadors, infants sensibles. Cura, compassió i comunitat a le...
«Infants cuidadors, infants sensibles» és una proposta didàctica que cerca treballar amb nens i nenes de tercer i quart de p...
Más allá de la inmediatez
Más allá de la inmediatez Joan Domènech Francesch Maestro Por una multiplicidad de razones, el currículo escolar se ha construido ...
Confinando derechos. De la infancia sin escuela a la desescolarización de la infancia
Confinando derechos De la infancia sin escuela a la desescolarización de la infancia Jaume Funes Psicólogo y educador No tenemos escuelas...