Un institut escola en el medi rural a través de les veus que el conformen
Un institut escola en el medi rural a través de les veus que el conformen Així som, així fem, així vivim Mercedes Albiac Lacueva U...
Tenir cura de nosaltres
S’ha parlat molt de l’acollida emocional dels infants per a aquest nou curs, de generar espais d’escolta, vinculació i cohesi...
Reflexiones sobre el control de esfínteres en el 0-3
Beatriz Ferreira Varela, Cristina Llinares Francisco «El “hacerse pis en el cole” no puede ser un conflicto. No es de recibo que el c...
La primera infància en temps de pandèmia: desigualtats educatives i reptes per a un futur immediat
La cancel·lació de l’escola presencial per tal de reduir la propagació de la covid-19, tot i que parcialment substituï...
Pensamos más y acertamos. Respuestas saludables
Pensamos más y acertamos. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan. Queremos disfrutar del trabajo y podemos mejorar, ta...
INDICADORES PARA DETECTAR SITUACIONES PROBLEMÁTICAS
¿Cómo podemos ayudar a los niños y las niñas con dificultades para controlar los esfínteres? Es frecuente que nos encontremos...
Dolors Ferrer i Lupe Arasa, coordinadores del Projecte Apel·les: «Volem aportar el nostre bagat...
Van arribar a la jubilació fa uns quants anys, però no han deixat mai de sentir-se mestres. Per això, la Dolors Ferrer i la Lupe ...
Direcció i gestió del centre des d’un enfocament emocional