Trabajo por proyectos, formación del profesorado y mejora de la alimentación: una triada necesaria
Trabajo por proyectos, formación del profesorado y mejora de la alimentación: una triada necesaria Gabriel H. Travé González, Jos&...
Nenes i nens que es posen les «ulleres ODS»
2050: Necessitats i atenció a les famílies, reptes futurs
D’aquí a trenta anys el més probable serà que les bones pràctiques actuals amb famílies deixin de ser minorit...
Les cooperatives escolars: aprenentatge producció i aprenentatge servei. Una estratègia per al...
L’aprenentatge cooperatiu troba una via d’aprofundiment a través de l’aprenentatge producció i l’aprenentatge se...
Com seran les escoles l´any 2050?
Imaginar el futur és un exercici inquietant. Allò que somiem es basa en les nostres expèriències, destigem unes altres rea...
Canvia les teves paraules i canviarà el teu entorn
Es presenta una experiència que neix de la col·laboració entre un centre públic de Santander i la Universitat de Cant...
Més enllà de la immediatesa
Més enllà de la immediatesa Joan Domènech Francesch Mestre Per una multiplicitat de raons, el currículum escolar ha estat constru&...
La LOMLOE y la apuesta por un proceso de modernización curricular
La LOMLOE y la apuesta por un proceso de modernización curricular César Coll, Elena Martín La nueva estructura curricular que el Minist...